nothing

okayy , finally already finished edit my blog but i still not satisfied . you dont know why ? i dont know why too haha ! sengal ubi kentang kau yea ? nonsense =.=

Blog ni color pink kan ? err mcm bapok jea mcm minah pink jea mcm gedikkkkk jea erk ? hm asal nya background dia color hitam smart jea bagi aku lah  tpi disebabkan ade budak tuttt sama background aku cepat-2 tros aku tukar grr tak sanggup wehh nak sama ngan kau . herm bedal lah color pink tak pink try jelah dulu kalau aku rasa dah muak nanti aku tukar lah balik

19 disember ? result PMR victim keluar kan ? semalam lah tu . adik aku lah salah sorang daripada PMRs' victim tu kan btw aku nak ucapkan taniah pada adik aku sebab dia lulus even tak dapat A hehe and taniah pada yang cemerlang tu . SPM kan ade dont worry ? heh aku lah tu next year wrrrrr =.= seram guaaa

herm sampai skrg aku and adik aku nyna masih belum bertegur start dari dia makeup adik aku yg ni . muka mcm girl kan ? tulah aku dulu teringin adik girl tengok dapat boy -.- paserohh jelah haha

pic ni snap pada 10 november . so  dekat sebulan lah jugak kitaorang tak bertegur . serius aku dengan tak pernah gadoh tak bertegur sampai sebulan mcm ni paling lama pun 2, 3 hari jea . gadoh teruk sangat erk ? maybe -.- even duduk 1 rumah smua wat hal masing-2 kan . nasib baik ade adam and fendy kalau tak mesti sunyi rumah ni
aku rindu kau adik :')




No comments: