Family Day

Last Saturday ade celebrate Family Days MME tempat kerja ibu yang sponser 
tahun ni buat kat sungai kelah Sungkai ,Perak
otw ke Sungai kelah naik bas :)



tu blakang kitaorg tu air panas suhu nya 100 darjah celsius panas oitt boleh rebus telur tapi telur tak benarkan bawa -_- so pada kaum adam tu jangan bawak telur yea HAHA joke :3
kolam air panas zzzzzz tak panas mendidih pun biasa
 suam suam jea
adik aku ckp aku dh mcm hantu kak limah =.=" errr



lepas puas beredam dalam kolam air panas terus pergi ke....
Sini... jeng jeng jeng 
nilah kolam sotong . Dulu ibu ade pernah pegi kat sni tapi tme aku kecik-2 dulu lah time tu ade lgi sotong nya  tapi ade sejarah al kisah yg menceritakan ade budak dah arwah sebab kena timpa sotong meninggal terus sebab tulah sotong tu dh takde dah tu hmm takut pulak aku dengarnya 

 
wowowo best nya ♥


kat gelonsor tu lah aku suka main bestttt ! shiuuuuuuuw ~


yg fendi dengan nyna pulak suka sangat naik benda alah ni fuuu ~
 dah laa tinggi gayuttt aku wuuuu ~

si adam ni suka mandi sorang-2 
*Forever Alone *
tayang muka jap HAHA  
 mandi smpai lebam . balik tu penat padan muke

best sangat tapi lagi best klau ade Addy Iskandar kan  
hmm love youuu ♥

No comments: