Selamat Hari Raya :)

‎" sir lump mud hurry ray year ideal fit tree moo le year , may half za hair bar ten . dairy hearty young two lost e-class " sorry baroo bar leg dairy london HAHAHAHA :D

tgok pic kt bwh ni . cun takk ?
gmbr pkok ape entah aku pon tatau HAHA . pkok ni aku lukis kt bilik aku . nilah masanya tuk kita tunjukkan bakat yg terpendam ceywahh BANGGLA ? -.- takpon sje jea nk tunjuk hasil kerja seni kita btw pokok ni tade kena mengena dgn tittle tu

raya tahun ni is spend time with my BFF ngee . giler rindu siot kt ira and linda :’) rindu korang wehh . alhamdulillah terlerai sudah rindu di hati HAHA ayat nk jiwang =.=Y

sabtu semalam ira ade wat open house . dia pun ajak linda and aku dtg . dia ambik kitaorg dtg rumah awal skit boleh tlong-2 wat prsiapan . open house tu start pukul 6.00ptg smpai lah pkul 12.00mlm mmg best lah meriah lagi tu . ira pjuk aku and linda tidur rumah dia , aku on jelah lgipun lama dh tak meet nilah masa nya :3 mmg best !

Love the moment We get spend our time together
Aku and linda sempat snap pic , ala bukan selalu tpi Ira takde time ni dia busy layan tetamu maklumlah tuan rumah kena lah layan tetamu . ade wat karoke tpi aku tak melalak pun suare takde malas nk mencemarkan udara HAHAHA

Habis pkul 1pagi siap-2 kemas semua lepas tu tido hee :D tapi tak tido pon aku sembang dgn dyorg share story sama-2 smpai pkul 3pagi kot . rindu nyaaaa mcm dlu :’D penat mcm mna pun tak kesah :> happy sangat wehh
Of course i will miss this moment :’D
muka aku dh mcm asdfghjkl;'
ilovethemsomuch
selamat hari raya maaf zahir dan batin :)

No comments: