nineteen ninety six

i was lost my mood to update blog but i want update too . hurm really miss my beshfriend . 100 time i said i miss her anything can't changes anything can't back to the past :'< OHHGOD miss her :'(( missing her !! i know its cant changes its can't back again . it was wonderful if i had given chance i will reverse the time :'>

lagi 4 hari jea lagi nak raya tak sabar rasanya . lepas raya merdeka lepas merdeka masuk bulan 9 whoah (!) 4 sept waiting my birthday ^^ nak present ! and i very waiting a wonderful september coming soon . hope you will not disappointed me MR.AI

1996 ? tahun aku tu beb . semua rule atas tu aku tak setuju ! TAK SETUJU paham tak ?! grrr benci nya knpa laa tahun 1996 ni malang sangat errr -.- benci nya kerajaan sekarang . NAJIB mmg nak negara ni huru hara ke hape ?

rules 1st . umur 21 baru lah merasa tu pon entah dh kawen daa tak dpt tak merasa aku joly naik myvi ngn kengkawan :'( maybe najib wat rule cmtu nk kurang kan kadar kemalangan kot laa tpi ni kejam bagi aku ><

2nd PLKN slama 6 bulan ?? giler laa patah tulang hitam legam perhh memang tak sanggup aku . mati hidup balik pon aku tanak . mintak-2 laa aku tak dapat ! AMIN

3th yg tuka ke bahasa inggeris tu tak kesah sngt lg bagus . 
4th, aku tak suka ! dh laa aku benci sejarah ! sdgkan FAIL sejarah inikan nk harap lulus dpt A belum tentu lg, knp laa mesti nk kaji benda-2 yg lama . "barang yang lepas jangan dikenang !" come on laa >< huh annoying

5th tu giler . nak rosakkan pelajar ape ? cuba bayangkan smua pakat-2 pakai fone mcm lah semua boleh fokus nak belajar . time exam tu boleh laa main-2 tiru . ni memang aku tak setuju langsung wlaupun aku student skolah . rosakkan bebudak ade lah

6th tu entah songsang SPM nnt . knp tak mansuhkan SPM jea trus lagi bagus HAHA kan kan . and semua rule kat atas tu aku TAK SETUJU ! FULLSTOP . hope takkan wujudnya undang-2 bingai ni . hmm kbye -.-

No comments: