penat penat dan penat

jumaat lepas tak sempat update , aku ade prob ngn classmate and aku malas ambik tau pape dah . aku tau they all smua dh anti aku and amelia hmm nevermind aku mlas nk gadoh mcm bebudak jea and aku tak suka nk GADOH keyh FULLSTOP

this my brother
jumaat lepas laa dy ade balik tetiba plak engat kt diaa ni
pic bwh ni laa satu-2 nya pic bertiga bradik
photo 2 years ago skema giler mcm bebudak -.-
imissyou my bestt brother ! i love youuuu !

tadi aku tak dtg scho penat doh . Tuhan jelah yg tau -.- dh seminggu puasa lagi laa penat giler babeng . knpe laa badan aku ni manja sngt tak boleh wat keje skit . asal wat keje sikit jea msti penat adeshh leceh btoi laa . kurang vitamin laa kot APTB =.="

OMG esok nk exam serius aku tak ready langsung bapak dia naa hurmm wehh giler laa dh laa esok exam sejarah lagilaaa aku ! mampuihh . cikgu sejarah tu grrr anoyying skit arghh tension gua . jumaat ritu aku and amelia kna dok depan pastu kena bdiri pulak tuh best siot . aku tau cikgu tuh sayang aku AHA

tapi insyallah exam ni aku nk wat betol-2 .
aku malas dah jadi muka wanted ,
tpi kalau tak boleh sorry cikgu -.-

and now mcm-2 dah aku belajar . sejak pindah ni byk pengalaman yg aku dapat . mcm-2 org dah aku jumpa . mcm-2 kerenah manusia didunia ni , kalau minda kita tertutup pepatah mengata umpama kata dibawah tempurung *ceywahh HAHA .kata zizan " pengalaman yg mendewasakan kita" :>

Alhamdulillah grateful for new life . syukur sngt-2 dgn rahmat-NYA
i love it aku bahagia dengan life aku skrg :'D
thankyou my mum iloveyoumore


No comments: