balik lambat


wuarghh letih siot ni pun baru balik dari skolah dh dekat pkul 4.00 dah ! pdahal sepatutnya hari jumaat ni balek pkul 12.30 kan tapi aku ? lambat nyaaaa ! ni smua disebabkan bas ! huh aku paling benci tunggu bas , bukan aku sorang jea org yg slalu tunggu bas tu pon sama lagi-2 kalau bas lewat betol tak ?

skip , maybe lepas ni aku tak bole unline mcm dlu-2 dah . berokband dh terminated ! wahahaXD padan muke . ni pon aku on9 tumpang kt rumah amy pastu nnti dh tak dpt on9 dah :/

punca nya balik lmbat sebab bas full alahai dekat 2 bas dh lepas. byk pulak org hari ni huh . naseb laa sempat bas kali ke 3 , aku cepat-2 naik klau tak mmg terlepas tadi . byk budak U tdi lepas sorang-2 . pastu tmbah lgi budak teknik haishh mmg rmai laa

pejam celik pejam celik dh masuk bulan 7 . lgi 2 minggu puasa then raya yeahhh (y) tak sabar rsa nya . tpi puasa aku tak ganti lgi dh laa byk giler bila laa agaknya aku nk ganti . herm tatau laa

k laa byebye :/
hope raya tahun ni lg best dari tahun lepas

No comments: