n u r z a l a z i l a

hari ni aku rasa nk update blog tapi tatau nk story pasal ape . teringat balik member lame so aku story pasal budak nii

tu dia penumbok tuk lu

her name nur zalazila ? jarang jumpa kan nma cmni tp it's speacial for her . aku panggil dy along and dy panggil aku akak sjak dri kecik lg dh mcm family dh kitaorg ni hehe :D kitaorg skola sama dri skola rendah smpai skolah menengah . tpi taun ni kita tak 1 skola dah :/ herm

btw kelmarin seronok dapat jumpa dy . time dtg rumah dy aku slow-2 masuk *mcm org nk mencuri . pastu aku pon sergah lah huwarhhhhhh :O mmg trkejut berok lah dy ngn adik nye HAHA then dy tros pelok aku lepaskan rindu HEHE

tpi kita smpat gossip skejap jea ehh sbb time tu ibu aku dh smpai daa . hehe byebye along lebiuu kalau ade jodoh kite jumpa lg Heee


No comments: