a m e l i a

petang tadi , lepas jea balik skolah tdi dah excited nk update blog tpi adk aku dh cop dlu lappy so takde chance laa aku klu dy dah dpt .tpi takpe tak kesah pon yg penting aku dpt update jugak hari ni . dh laa dri smlm dh nk update tpi tak smpat nk update *gerammmmnye

in this photo --------> amelia yg belah kiri . omeyy kan ?
intro , amelia from manjung birth 19 august betoi-2 raya tahun ni (banggla?) just call her amy. sama mcm aku jdi org asing tahun ni kt skola ni . aku rapat ngn sjak tuka tmpat ari tu . then smpai skrg kitaorg rpat . dy dh mcm ira , hope dy bole jdi bestie mcm ira dlu :D

smlm amy nanges sbb kan adk aku ckp yg aku tak dtg sbb sakit jubo *mcm tader reason len jea HAHA . padahal aku dtg smlm . amy nanges kluar air mata dy . sayang jugak ko kat aku ehh ? HAHA

tadi pon sama . time balik , syakila tarik aku jalan tros ke depan then amy jerit dy pon nanges sbb kna tinggal . wahhh terharu nye . ni kali ke 2 dy nanges sbb aku . alololo ksian nyee HAHA syg kau muncet


and this picture hewheww :p dh lama aku dh upload tpi tak smpat , nmpak tu abis pembaris aku kna liquid (bukan liquid je mcm-2 daa abis brang aku) ni keje c amelia laa , tp skrg pembaris tuh dh padam liquid nye ritu aku suh amelia padam balik .


and ira too . ko and linda tetap bestie aku forever :D
loveyouu all mybestfriendforever



1 comment:

AmyliaHanapi said...

anda semua omeyy lahh :D