ujian pertengahan tahun

peace be upon you ^^v
hey..! kita bru lepas cuti , lepas enjoy , lepas joli HAHA and bru 3 minggu lepas exam. bagi yg dah abis skolah tuh untonglah tapayah blaja dah kan . cepat-2 lah form5 nye lepas abis skolah aku nk keje malas dah blaja bored >.<

ermm .bru-2 ni cikgu ade kasi kertas ujian . result aku tengah bulan ni kan sungguh mengagumkan . HAHA tak percye tgok laa


tu diaaa ! terok sangat ><

trekkkkkk . memang terok !!


dalam kelas aku ni kedua last HAHA bgus (Y)
terok terok terok terok dan terokkk ><

jauh bezanya kan kalau nk bandingkan exam awal tahun dlu . hurm
makin hari makin terok aku nii
anyway aku bukan niat nk bangga dngn kputusan yg terok nii >< tp jangan jadi mcm aku terok terok terok terok dan tersangat terok! tulah dalam kelas tido jea keje nya . ni lah hasil nya ~ HAHA

and kalau yg nk tau result boleh check SINI
kbye . gud luck dont be like me 'BAD'

No comments: