hari isnin yg malang



hari ni bgun mcm biasa pkul 6.15 dngn mamai tros pegi toilet mandi siap-2 tekebil-2 sambil lewa tgok jam kt fon dah 6.50a.m ohoyyy miss bas nnt . -smenjak 2 3 menjak ni slalu dtg lewat sbb jam utama dh mati abis bat3- . teros terjah kuar umah tak tutop pintu . blah dlu byebye . klua-2 tgok budak-2 len dh tader agak dah dh miss bas 1st tdi so trpaksa tunggu bas ke 2

tunggu punye bas pon ade dlm pkul 7.15 maybe dgn bangga nye bgun muke excited tahan bas . perhhh bas tuh straight ta nmpak kami pon ! cehh tunggu punye tunggu bas ke 3 mmg tade laa kan . so ape lg balek tdo laa . confirm kena marah kang ><

tiba-2 ibu kol . hadoiii -.- mcm tau-2 je aku tak skola sape lak bgtau ni ? haiyooo cikgu kol mak aku suh pegi gak skolah sbb ade exam . aiseymenn lewat daa ni pkul 8.30am pon bedal laa

exam BM1 aku rugi 30minit . byk aku tinggl dekat sparuh mmg tak ckup masa laa huh pe nk wat redoo jelah . pastu exam BM2 plak aku smpat wat bhgian A jea . bhgian B separuh jea hadoii . terok laa aku ><

balek skola td adik aku kepit tangan aku . aku pon kepak tgn dy haha pastu aku lari . lari punye punye lari aku jatuh trsradung btoi-2 dpan rumah org sblah ni . fuhh slamat sorang jea usya aku . yg adk aku gelak-2 kan aku . cehh hampeh punye adik * salah aku jugak kna kan dy tu mkan nye HAHA

dengan muke malu masok rumah smbil gelak . HAHA mmg malang nseb aku arini . dah laa kna tinggal bas , masuk klas lmbat , byk tak jwb exam aduii pastu jatuh lak tdi mmg naseb naseb aku ari ni -.- nk acano redo jelaa

No comments: