jumpa bestie kembali


tidur rumah linda yeahh (Y) mcm-2 kami gosip
last jumpa korang hari tuh .miss korang seyh
sabtu lepas tak jdi then tunda ke sabtu ni
jumpa balik korang yuhuuuu !

esok pagi nya pegi kenduri kawin aku tak bwk bju pon
nseb laa mak c linda bgi pinjamkan baju kt aku
sebelom g kenduri sempat lg kitaorg pakai inai adk c linda

conteng tangan masing-2 yg tukan mencontengnye aku haa hihi :))

lepas balik dri kenduri ,mak linda bwk jejalan ke ipoh parade
memang membosan kan tp dgn korang tak bosan pon

pegi prade pakai bju kurung sempoii !

tapi aku ngn ira jea yg pakai linda tak dy malas

ade group mamat ni gelakkan kitaorg !
aku taw dyorg gelak sbb tader org dtg prade bbju kurung
tak kesah pon :)
yg penting kitaorg ade melayu lg ^^
HAHA pham-2 sendiri laa
Thanks ira linda :) sayang korang !
hope kita dpt lepak cmni lagi :D

No comments: