ekin kalot


ekin kol aku time tu dy tgah nanges
terkejut aku . knpe tibe-2 lak dy nanges *pelik
lpas tu dy tros letak .aku kelam laa

aku pon kol dy ,sbb rase tak sedap hati
nseb bru jea lpas topup ni
member punye pasal aku sanggup kol
tapelah aku tak kesah pon yg penting aku nk taw
knpe ngn dy tu

lawakan ekin nii
ekin pon jwb .tp dy dh reda skit nanges nye . cume dy sedih skit
dy cita laa pasal family dy ,hmm aku pon ade prob gak
sabar keyh :)

ekin pon cita laa pasal sorang budak dlm klas aku nama dy
*some text missing
ekin ckp dy tnya pasal aku then dy ckp aku "kerek"
huh -.- aku kerek kea ?? hurm kerek laa kot

maybe nilah balasan aku kod sbb dlu time kt smkDARY
*HAHA padan muka aku
aku penah buli sorang budak baru ni dtg dri ipoh . nama dy Marlisa
ntah mne pgi ntah .tp dy skolah DARY 1tahun time form 2 dlu





No comments: