cikgu ex-skola DARY kaunseling

tadi kat skolah kena kaunseling dngn bekas cikgu skola DARY ,cikgu khairudin .smlm laa punca nye aku sakit perut then aku pegi cari minyak angin .time sakit perut cikgu (aku lupa daa namanye tp cikgu pempuan) dy tnya "nk balik ke tak?" aku ckp tanak then dy suh berehat jea kt bilik ni .

tiba-2 dtg cikgu Khairuddin .sbelom ni dy skola dary patot mcm kenal tak sngka plak bley jumpa kt skola sni HOHO .cikgu pon tngok aku len mcm then dy tnya skola mne ,form bpe ,result dpt bape and last skali esok dy suh dtg bilik ni jumpa dy .grr -.-

hari ni mmg kena kaunseling laa citenye skg HAHA .ckgu ni mmg pndai bce pkiran org betol laa at dy ckp ade hikmahnye aku pindah ni then jumpa dy kt cni HUHU .pape pon aku ade mintak cikgu tuka kelas .sbb aku tak selesa blaja ngn kelas ni .dyorg smua pndai-2 lain laa aku .bengong =.=

then aku pon tros masok klas lpas jea 'kena' ngn ckgu khairudin tu ,time masok klas aku tnye lah c athirah yg dak sblah aku ni "sape anak pengetua dlm klas ni?" sbb td ckgu tu ckp ade anak pengetua 1klas ngn aku .then c atirah ni jwb "ank pengetua kt klas len" .aku pon ragu-2 laa takan laa ckgu tipu aku kot ,aku g tnye dak blakang aku "sape ank pengetua?" then dak tu pon jwb laa yg sblah aku tulah anak pengetua

perhh trkjut aku . tak sngka yg sblah aku ni ank pengetua .hmm dh agak dah .tp knpe 1st aku masuk dlu tu dy tipu aku dy ckp dy anak mkcik cleaner .haishh =.=' tak paam aku .haa bru aku ingt tdi ckgu azlin nk jumpa tp aku tak jumpa dy sbb ade sesi kaunseling .nseb laa dy dtg klas aku lgpon dy ngajar klas sblah .

hari ni jugak aku dpt berita baik ! ckgu azlin bgtaw kt aku yg aku kena trun klas ke klas KG2 atas arahan pengetua .lagi bagusss !! tau tak btapa hepi nye time tuh !!! OMG saat-2 ni lah yg tunggu-2kan !! excited giler .lpas balik aku tros bwk bku ltak kat klas bru tuh yeahhh :D

No comments: